reklama

V cudzom meste

Hlboký pohľad do očí človeku ktorého nepoznám. Prečo sa stále dívame do oči. Nedokážeme odtrhnúť pohľady. Prečo je to také ťažké?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Preskočila iskra? Stretávam ho stále. Bodaj by nie keď je na tej istejskole. Každú prestávku hľadám jeho oči, ale neviem prečo. Zaľúbila som sa? Nie,to je nemožné, veď ja v lásku na prvý pohľad neverím. 

V tom som ho stretla. Stali sme proti sebe tvarou v tvar. Zase sa našepohľady stretli. 

Ahoj ! začervenal sa.

Zreničky sa mi roztiahli a určíte som sa červenala lebo mi bolo horko. 

Ahoj ! odpovedala som mu s úsmevom. 

Nastalo ticho a nič sme nerozprávali len tak sme stali a vychutnávali si pohľadya moment, ktorý bol nekonečný. Začal koktať. Nevedela som čo chce povedaťa usmiala som sa, upokojil sa a začal sa smiať a ja tiež. Bol to zvláštnymoment. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môžem ťa pozvať na čokoládu? 

Áno rada. 

Kráčali sme po chodoch smerom k bufetu a boli sme ticho. Cítila som ako masleduje kútikom oka. Stali sme pri bufete s horúcou čokoládou v rukách.Usmievali sme sa na seba a bolo nám fajn. 

Do ktorej triedy chodíš?

Ja? Ale ja som nováčik prváčik.

Čože? Ja som myslel že aspoň tretiačka. 

To hovorí každý. Ale nie je to tak.

Nevedeli sme ani svoje mena a len tak sme sa rozprávali o veciach ktoré násnapadli. 

Zvonilo na hodinu. Ponáhľaš sa? spýtal sa, lebo videl že som zbystrela.

Áno, lebo mám triedu na tretom poschodí. Môžem ta vyprevadiť? 

Ak sa ti chce až na tretie poschodie. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kráčali sme hore a rozprávali sme sa ďalej. Stále nepadla otázka na meno.Bolo to fajn rozprávať sa o niečom s človekom ktorý mi je tak blysky no zároveňcudzý.

Stála som pred svojou triedou. Pozeral na mňa s úsmevom a nevedel nič povedať.Opäť sme si hľadeli do očí. 

Tak už musím ísť ide mi profesorka. Pravdaže nebudem ťa zdržovať len môžem vedieťtvoje meno?

Usmiala som sa a odpovedala: Mária .

Ďakujem Mária. Stretnem ťa aj zajtra? Opýtal sa.

Ak budeš na mieste kde ťa uvidím tak hádam áno.

Usmial sa a utekal preč.

Tešila som sa na jeho oči, úsmev a všetko čo k nemu patrí.

Mala som chuť žiť, vstať do ďalšieho dňa.

Mariška Krajčovičová

Mariška Krajčovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduche dievča ktore potrebuje pisat :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu