reklama

V cudzom meste 2

Bude ma tam čakať? Stále som myslela iba na túto otázku, keď som kráčala dolu schodmi na miesto kde som sa mala opäť stretnúť s novým kamarátom. Hľadala som ho, ale jeho nikde. Smutná som kráčala hore po schodoch, keď v tom mi niekto zakryl oči rukami a opýtal sa: ,, kto som,,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zasmiala som sa, lebo som nevedela jeho meno. Neviem, odpovedala som.Zasmial sa. Pustil ruky z mojich oči a otočil ma k sebe. Pravdaže opäť nastalmoment pohľadov. Včera som ti nepovedal ani meno Majka. Áno nepovedal, tak miho môžeš povedať teraz. Ja som teda Matej. Podal mi ruku a pobozkal na obelíčka.

Usmiala som sa. Aj dnes ťa môžem pozvať na čokoládu? Usmiala som sa aodpovedala ano.

Začali sme sa spoznávať. Zistila som kde býva a aj do akej triedy chodí.Máme pár spoločných priateľov no nevedeli sme o tom. Zistili sme to, až keďpribehol Majo, aby povedal Maťovi že majú iba 6 hodín a nie 7. Majosa na mňa usmial a spýtal sa ma ako sa mám a či mám nového nápadníka.Zasmiala som sa a Majo tiež. Maťo sa čudoval a opýtal sa že odkiaľ sapoznáme. Bolo to jednoduché mu odpovedať. Tanec nás spriatelil. Majo nás nechalopäť osamote.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Akému druhu tanca sa venuješ Majka. Brusným tancom. Prečo? Brušným tancom ?Iiiiiha to musí byť dobré. Áno je, teda aspoň pre mňa. Si veľmi fajn dievča. Jejďakujem. A na to si ako prišiel? Veď sa stále smejeme a je nám fajn,teda aspoň mne. Aj ideš niekam sa zabaviť dneska? No keďže je piatok, tak asido relaxu. A s kým tam pôjdeš? Asi s kamarátkami. A ty? Jas kamarátmi. Veď možno sa tam stretneme. Budem rada.

Nastal večer a čas na zábavu v relaxe. Stáli sme pred relaxom keďv tom ma zozadu niekto objal. Zľakla som sa a vyskočila som z objatia.Maťo sa začal smiať a ja tiež keď som ho spoznala. Navzájom sme sipredstavili kamarátov a vytvorili sme páriky. Vošli sme do relaxu a hneďsme začali tancovať. Maťo nepustil z rúk, stále sa mi venoval. Bola somveľmi rada že nám je dobre. Opýtal sa ma či sa nepôjdem poprechádzať von okolobazéne. Bolo mi veľké horko tak som súhlasila. Zastali sme na druhej stranebazéna a držal ma za ruky. Rozprával mi ako mu je so mnou dobre a je rádže som s ním na zábave.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môžem ťa porosiť o jednu vec Majka?

Áno pravdaže.

Dala by si mi tvoje číslo?

Vymenili sme si čísla a smiali sme sa.

No v tom mu zazvonil mobil. Nevedela som kto to je. No keď zložil,poprosil ma či s ním nepôjdem naproti kamarátke, že je tu pri bazéne. Šlasom s ním za ňou. Keď sme ju stretli objal ju a ostal s ňou.Ja som stála ako stĺp pri nich. Maťo sa mi otočil chrbtom a venoval sa ibakamarátke. Zavolala som kamarátkam nech pre mňa prídu. Videli ma ako stojím a hľadímna Mateja a jeho kamarátku. Kamarátky ma zobrali na parket no nič ma nebavilobolo mi všetko cudzie. Nemala som na nič chuť. Nechcelo sa mi tancovať, chcela somísť preč. Utiecť ďaleko. Sedela som sama na lavičke a pila minerálku. Zrazusom videla Maťa a jeho kamarátku ako vošli do relaxu. Kamarátky prišli a vytiahlima na parket. Vôbec som nemala chuť tancovať. Všetko mi bolo cudzie. Človekktorý sa mi tak páčil, rozosmieval ma, bola som pri ňom stále veselá a šťastná,no stačil jeden večer jeden telefonát a všetko padlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetko sa mi zrútilo. Zdalo sa mi akokeby som nikoho nepoznala. Ako keby som žila v cudzom meste.

Mariška Krajčovičová

Mariška Krajčovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduche dievča ktore potrebuje pisat :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu