reklama

Srdce

Krásne biele ráno. Zem pokryla krásna biela plachta. No ja cestujem do Trnavy aby som zistila príčinu mojich kolapsov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Sledujem a obdivujem krásu prírody. Z toľkej krásy ma až oči bolia ale mne to neprekáža. Sledujem krásu a popri tom počúvam hudbu ktorá je pre to stvorená - Enya - Only time. V hlave mam plno myslienok, spomienok, ale hlavne otázku čo spôsobuje moje kolapsy. Čo sa dozviem, akú odpoveď.

 Vstúpila som do ordinácie. Sestrička ma poslala k lehátku aby som sa vyzliekla do pol pása a počkala na ňu. Ľahla som si na lehátko a sestrička mi po celom hrudníku podávala prísavky. Dala mi do rúk graf mojho srdca. Pravdaže nič mi to nhovrilo. Zavolala ma doktorka. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobrý deň.

Dobrý deň Majka.

Tak čo ťa trápi. Povedz mi. opýtala sa ma doktorka.

Povedala som jej od A po Z aké mám problémy, pravdaže potom sa ma pýtala ešte ďalšie veci a jej mimika tváre naznačovala že to nie je dobré čo sa mi stáva. 

Po riadnej prehliadke môjho srdca ma čakala odpoveď.

Nečakala som to, ale bola to zlá odpoveď. Zistili mi že mam poškodený jeden kanálik, ktorý sa zle zatvára a otvára pri veľkej námahe a v pokoji sa to prejavuje ako neznesiteľná bolesť na ľavej strane hrudníka.

No to najhoršie ma ešte len čakalo. Doktorka mi povedala že aby zistila lepšie čo mi je budem chodiť na pravidelné testovania srdca. Ale čo ma najviac zarazilo bola veta ,,nebudeš cvičiť a prestaneš tancovať,,.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neverila som, nechcela som veriť že ja mám zakázané cvičiť. 

Som bezmocná. Mám zavesiť na klinec tanec, ktorý milujem lebo je to môj život a šport, pri ktorom sa dokážem uvoľniť. 

Nič mi neostáva, iba pozerať na spolužiačky ako sa zabávajú na TV a j asedim unudená na lavičke. Moja nočná mora sa práve začala.

Ale jedno mi nejde do hlavy. 

Prečo ja? Prečo ja musím mať problém so srdcom, ja ktorá miluje šport a tanec. 

Mariška Krajčovičová

Mariška Krajčovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduche dievča ktore potrebuje pisat :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu